A blogról

Ez a blog azért jött létre, hogy a csoportunkban felhalmozódott tudásanyagot, ami amúgy eltűnne a hírfolyamban, ide felmenthessük. Tartalomkészítővé válhat a csoport azon tagja, aki a csoportélet aktív részese és részt vesz egy rövid trainingen, ahol elsajátíthatja a blogolás ismereteit, amennyiben még nincs e téren gyakorlata.

Utolsó kommentek

Tokos Tímea Mária: Elgondolkodtam...

2014.05.13. 16:06 | Evi@na | Szólj hozzá!

Címkék: termesztés gazdálkodás önellátás

Kert az van viszonylag nagy, de az én igényeimhez kicsi paprika, paradicsom, krumpli, málna, menta, josta, köszméte(egres), füge, szilva, szibériai mézbogyó, goji bogyó, citromfű, eper ,borsó és még sorolhatnám mit ültettünk és vannak a kertbe. De szeretnék még sok minden tyúkokat a tojás és a húsuk miatt nyuszikat mert kedves állatok, kecskét mert tejéből később szívesen csinálnák szappant,disznót hogy ne kelljen húsért menni, teljesen szeretném ha önellátóak lennék és nem kellene mindenért boltba szaladni mert mégis jobb kiszaladni a kertbe. Mézet is szeretnék plusz azt hogy ami megterem ne csak annyi legyen hogy enni tudjunk hanem annyi hogy következő évig elég legyen .Ehhez szükség lenne több helyre nagyobb területre. Néha segítségre és arra hogy ne csak én tegyem el én akarjam hogy legyen .Kevesebb áramot több saját magam által eltett élelmiszert akarok üvegbe, kell a hely, pici ,de azért nem panaszkodom, mert annyi mindig van hogy elég legyen addig amíg kell. Anya sokat segít nem is engedné hogy csak én csináljam különben hasztalannak érezné magát. Hogy honnan jött a kertészkedés imádata mind volt kert csak én nem szerettem,de voltam ahhoz elég beteg hogy változtassak. Szó szerint értsd komoly beteg voltam, de mindig az élet szeretete segített és a mai napig segít.

A bejegyzés trackback címe:

https://onellatas-gazdalkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr796160236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása