A blogról

Ez a blog azért jött létre, hogy a csoportunkban felhalmozódott tudásanyagot, ami amúgy eltűnne a hírfolyamban, ide felmenthessük. Tartalomkészítővé válhat a csoport azon tagja, aki a csoportélet aktív részese és részt vesz egy rövid trainingen, ahol elsajátíthatja a blogolás ismereteit, amennyiben még nincs e téren gyakorlata.

Utolsó kommentek

Tokos Tímea: A nyár az én szemszögemből

2014.12.25. 18:16 | Evi@na | Szólj hozzá!

Nagyon szépnek és forrónak indult a nyár eleje. Persze mint mindenki, én is vártam ,hogy egy pici eső legyen, hiszen azt mondják a májusi eső aranyat ér!
Júniusban jött az eső, viszonylag sűrűn, örültünk, mert minden megindult végre. 1 nap eső 2 nap napsütés... végre nem kell öntözni, kapálni viszont annál többet kellett. Hatalmas reményekkel elültettem a sok paradicsomot hisz én imádom és azt még befőzésre is akartam. Több fajtát ültettem. Sajnos a sok eső megtette a magáét, mert hiába nőttek meg, mind egytől egyig lepotyogott és elrohadt. A borsó nagyon jól lett, mivel nem egy helyre ültettünk veteményest, ezért rengeteg bab, borsó, krumpli lett. Gyümölcsből a kertben sok finom eper lett, aminek az időjárás kedvezett. Fügénk 3 éves, így lett sok ehető füge nem ám a bolti, össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
Eső, eső, eső és még több eső... Mentsük ami még menthető! felkiáltás ha egy kicsit jó idő van!
Károk: egyértelmű a paradicsom, a gyümölcsök a fáról rohadtak le.
Hogy mégis amit mégis sikerült elraknunk honnan van?
Barack lekvár: szomszéd néni, zöldség: téli fagyasztásra a zöldségestől (esztétikai hibás, amit már nem lehet eladni) ezért kirakva, ingyen elhozva.
Krumpli:100 kg kertben termett otthon 100 kg nénikém kertjébe termett, plusz lett véve 200 kg helybeli gazdáktól. Ezen felül helyi gazdák kg-ját 20ft adták takarmány krumplinak, azt is vettem kb. 50 kg-t, ami kisebb fajta volt de még emberi fogyasztásra alkalmas.
Találtam jó minőségű, finom almát ami nem tartozik senkihez árok partján nőtt, így a hullott almát összeszedtem és ettem. Finom volt!
 
Az őszi károkról: mert sajna azok is vannak.. krumplit, almát sajnos a az egerek megrágták és a pincébe lejutott egy patkány is, így a krumplit sajnos megkezdték így mérgezni kell folyamatosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://onellatas-gazdalkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr717010691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása